Livrare si costuri de transport

Livram momentan doar in Romania la costurile indicate mai jos.

Oferim transport gratuit in majoritatea locatiilor daca valoarea comenzii depaseste o anumita suma. Comenzile sub aceasta valoare vor presupune plata unei taxe modice de livrare, conform costurilor afisate.

Daca nu exista nici o alta mentiune in corespondente, perioada de livrare este intre 2-3 zile lucratoare din momentul finalizarii comenzii in cazul platii ramburs sau de la dovada efectuari platii prin transfer bancar sau plata cu cardul, iar majoritatea comenzilor sunt procesate si expediate în 24 - 48 de ore de la primire.

Livrarile sunt realizate prin intermediul companiei Fan Courier si prin partenerii sai regionali.

In Bucuresti, livrarea este gratuita pentru comenzi cu o valoare mai mare de 120 lei. In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 120 lei, se taxeaza un cost fix de transport de 13 lei pentru fiecare comanda achitata cu plata ramburs si 7 lei achitata cu cardul sau prin transfer bancar.

Pentru comenzi in afara orasului Bucuresti acolo unde compania de transport Fan Curier are punct de livrare cu kilometri 0 livrarea este gratuita pentru comenzi cu o valoare mai mare de 120 lei iar in cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 120 lei, se taxeaza un cost fix de transport de 18 lei pentru fiecare comanda  achitata cu plata ramburs si 12 lei achitata cu cardul sau prin transfer bancar.

Pentru comenzi in afara orasului Bucuresti acolo unde compania de transport Fan Curier nu are punct de livrare cu kilometri 0 costul trasportului va fi comunicat clientului telefonic sau prin email (estimativ se va adauga la costurile de 18 respectiv 12 lei cate 1 leu pentru fiecare km suplimentar).

Dorim ca livrarea comenzilor dumneavoastra sa se faca în cel mai scurt timp posibil, însa durata livrarii depinde de mai multi factori: disponibilitatea produselor, metoda de plata aleasa, sarbatorile legale si volumul de livrari al firmei de curierat.

Clientii nu vor achita costuri aditionale de transport daca o livrare este divizata in mai multe colete din motive tehnice sau logistice.

In cazul in care RedOwl Craft nu poate livra produsele comandate deoarece chiar RedOwl Craft nu le are disponibile in stoc, RedOwl Craft se poate retrage din contract sau va informa imediat clientul si ii va propune un nou termen de livrare sau un produs similar. Livrarile nu includ taxe vamale in afara UE

Pentru a livra comenzile primite in mod optim, RedOwl Craft transmite adresa de e-mail si numarul de telefon al clientului (daca este oferit) catre compania de transport aferenta. Aceasta transmitere este o parte obligatorie a relatiei contractuale cu RedOwl Craft. De aceea, clientii nu au dreptul de a alege sau obiecta in acest sens.

Va rugam sa contactati echipa de relatii cu clientii daca aveti nevoie de informatii aditionale.